Kurs wideo ``Akademia redaktora. 10 kroków tworzenia tekstów do internetu`` to:

Praktyka

10 praktycznych lekcji wraz ze skryptem, dzięki którym nauczysz się, jak pisać teksty, by nie trafiły do kosza lub spamu

Proste zasady

Poznasz i przećwiczysz najważniejsze zasady, jak przyciągnąć i utrzymać uwagę czytelnika

Profesjonalne przygotowanie

Nauczysz się, czym różnią się teksty do serwisów branżowych, na strony firmowe czy na blogi

Ćwiczenia

Szereg ćwiczeń redakcyjnych, dzięki którym dowiesz się, jak zredagować niezrozumiały lub przegadany akapit

Dodatkowe narzędzia

SEO i inne narzędzia internetowe, które warto znać, by dobrze napisany i zredagowany tekst lepiej zaistniał w internecie

Doświadczona nauczycielka

Renata Gluza – wydawczyni serwisu Konkret24, wcześniej redaktorka i sekretarz redakcji „Forbes Women” oraz redaktorka “Press”. Nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kursów dla grup i osób indywidualnych. Współautorka m.in.: „Biblii dziennikarstwa”
Dobry tekst to najczęściej praca dwóch osób: autora i redaktora.
Czy można połączyć te role? Na potrzeby mediów internetowych, krótkich tekstów dziennikarskich – tak!
Bez redakcji nie ma dobrego tekstu. Redagowanie rządzi się swoimi prawami i zasadami – poznasz je podczas tego kursu.
Redagując tekst, pracujesz dla czytelnika. Nawet jeśli spędzasz nad materiałem wiele godzin i naprawdę się napracujesz, lecz efekt nie jest zadowalający, nadal trzeba poprawiać. Nie myśl o godzinach pracy poświęconych na pisanie. Myśl o minutach wygranych u czytelnika, który zechce przeczytać twój tekst.
Przygotowałam dziesięć lekcji w formie filmów wideo, dzięki którym uporządkujesz wiedzę o pisaniu i inaczej spojrzysz na własne teksty.
Zostań redaktorem własnych tekstów. To się da zrobić!

Zapraszam
Renata Gluza

Renata Gluza

– wydawczyni serwisu Konkret24, wcześniej redaktorka i sekretarz redakcji „Forbes Women” oraz redaktorka “Press”. Odpowiadała redakcyjnie za magazyn, wydania specjalne i raporty „Press” o rynku prasy, radia, telewizji, internetu, rynku producenckim i reklamowym. Odpowiedzialna za redakcję i koncepcję książek: „Media w Polsce w XX wieku”, „101 reklam, które musisz znać”, „Grand Press XX”, albumy „303 zdjęcia, które musisz znać”, „Polska i Polacy”, „100 obrazów z historii Polski”.
Współautorka „Biblii dziennikarstwa”.